Saturday 25 October 2014

PSPM is comingg !





Hi all,
dah lama gila tak update blog. busy manjang kat matrik ni --'
nak story ni sebenarnyaa...
lusa dah final exam :3
itulah ceritanyaa.. -the end-
hahah. just kiding -..-
lusa dah final, tp gua tetap rileks. wht th ?
dah lama sangat ni tak update blog, inspirasi pun tak terkeluar dah. kalau dulu, ada je benda nak taip. haha
nak exam ni sebenarnya. tapi tak sempat nak cover. 4 flat memang hilang dalam tangan. hm so sad :/
masa berlalu cepat je. 
masa2 yg ada dulu , aku banyak tidur, main. lagi2 online wechat dgn twitter. 
aku lagha dengan semua benda tu. astaghfirullah :(
thats why sekarang aku dah uninstall semua apps yg me-laghakan tu. 
lagipun kalau on pun, bukan ada benda penting yg nak di sembangkan. 
lagi2 laki je pun yg suka sembang2 kosong dgn aku ni. 
buat apa nak layan. buat tambah dosa lagi ada. 
study week pulak seminggu dah berlalu.
tapi just sikit je aku dapat cover. apak sedih :3
dah laa final exam ni ibarat spm. mahu kena tendang kalau result teruk. haaaa nangis tak berlagu nanti T_T
sampai sini jelah gua story okay. 
pray for me :)
the conclusion is dont study last minutes.
It can cause stress and mcm2 lagi lah yg negatif. haha. byee
assalamualaikum :)

No comments: