17 Dec 2012

Hang JJ


Hyehye ! Aku hang lagi . hihi . Tapi kali nih tak seceria harituu . hoho . It's okay lahh . 
asalkan aku dapat hang dgn dia :) Nampak tak pict kitaorang dekat atas tuh ? Gemok kan muka aku . Sebab dekat sangat . adeiii .. segan --' tapi takpelah , aku tetap aku ! :)
Putih pulak tuhh . Lampu semata mata k --' Bukan kulit sebenar :) Gila-2 lah kitaorang kat JJ semalam . 
Tapi along nampak muram . Pelik kan :/ Letih maybe . Ramai budak hot hang semalam . 
Aku ada jumpa Adan Evan . Dia hot . Tapi bila dah nampak dia depan mata, rasa macam dia tuh budak biasaa . Hanya insan biasa . haha . 
Cadangnyaa nak pegi gathering group Sharir's friend . Last-2, just jalan-2 and lepak-2 jee . 
Mana tak nyaa . Gath pukul 3 . Kitaorang sempat lagi tengok wayang . 
Habisnyaa pukul 3.45 --' Takpelahh . tak penting pun gath tuhh . Dah lah pakai tag card . 
Macam pekerja jee . haha ! Cita-2 dorang maybe --' 
Bila nak masok boling yang segan tahap cipan tuh . Macam taik jee masing-2 . HAHA ! 
Time karok yg gila-2 gempak . aku dgn along terpekik macam ape jee . haha . terokkk . 
Bila org lalu lalang, mula lah segan . Diam jee . haha . Lastly, kitaorang main bolingg . 
Malam dalam pukul 7 macam tuh baru kitaorang balik . Lama kan ? daripada pukul 11 pagi.
Ape ape pun LOVE you all <3