Monday 27 January 2014

test 6 jam at City Ipoh

 

Assalamualaikum guys :)
pagi pagi lagi aku dah kena keluar coz nak kena pegi test 6 jam.
3 jam ceramah , 3 jam test kereta. 
memang menggeletar laa aku masa mula2 nak drive tuh.
lama2 test tuh , okay dah. Alhamdulillah :)
makcik tuh memang push aku gila2. haha :3
aku tak kesah pun semua tuh. 
aku respect dia. dia kan dah ajar aku.
now , aku dah boleh drive sikit2.
sikit jelaa :3
takdelah susah sangat2 yg aku sangka selama nih. emm
mean, time nak drive tulaa.
tapi kan.. part yg susah, naik bukit, parking, 3 penjuru ..
perhh ! mengancam -..-
ini memang first time aku bawak kereta.
memang terasa agak nervous di situ.
tapi gua bajet rileks. haha pui -.-
lepas drive tuh, memang penat tak terkata.
dah laa panas terik. stress ! *Gary
now , tunggu pakcik tu renew lesen L aku je.
Lepas dapat L , baru test 10 jam pulak.
bila dengar JPJ kan , terasa debar ya amat. haha :3
doakan aku lulus okay. InsyaAllah :)

No comments: