Sunday 18 August 2013

esok sekolah ! T_T


Assalamualaikum all...
esok sekolah rite ? oh maii gucci !
pejam celik pejam celik, esok dah sekolah.
macam tak percaya jee :3
Biasalah. orang pemalas, macam nih lah gayanyaa..
tak sedar langsung cuti dah nak habis, SPM pun dah nak start --'
Btw, nampak tak gambar kat atas tuh? itulaa budak-2 kelas aku.
Act, ramai lagi sebenarnya. Tapi tetibe pulak haritu ramai yg tak dtg.
Raya katanyaa. pui :p
okayy. esok aku akan mula jumpa dorang balik.
omg ! malasnyaa. haha
Act, aku bukannya malas nak pegi sekolah.
Aku just takde mood gila yg teramat. haihh :/
sebabnya dengan perangai member-2 aku. hmm.
apa boleh buat fatin. redha je mampu.
bak kata cousin aku, 'redhaa jelaa'. haha :')
sampai sini jelah okayy.
 now, aku nak siapkan homework yg bertimbun and berhabuk tuh. HAHA.
pemalas gila kan aku nihh ^^
btw, doakan aku berjaya for trial 2/9 nih okay.
bye you all. salam :)


No comments: