Tuesday 1 January 2013

happy 2013 ! ^_^


Assalamualaikum ~
 hye all ! Happy New Year ! 
Pejam celik , pejam celik , dah 2013 . cepat kan . haha . 
mula lah tanamkan azam baru rite ? hee ^^ 
azam aku untuk 2013 nihh , semoga aku jadi budak rajin, berjaya dalam SPM, tak melawan cakap ibu ayah, sentiasa tutup aurat, banyak beribadat . InsyaAllah :') 
azam korang pulakk apa ? nak tahu jugakk ! alahaii . itu pun nak berahsiaa . hoho . 
Esok dah mula sekolahh . macam mana lah agaknyaa suasana kann . 
aku dah ready dah sebenarnyaa . tapi just takde mood nak masok kelas . 
menyampah gua tengok sorang budak laki dalam kelas gua nihh . tak habis2 mengutuk aku, hina aku, cari masalah aku . aku tahu lah aku buruk . sekurang kurangnyaa aku bersyukur :') 
daripada kau tak habis-2 kurang ajar dengan cikgu . haihh . 
Dah ke lain pulakk tajuk cerita . hoho . sampai sini jelah k . 
hope azam 2013 korang tercapai . me too ! ^_^v

2 comments:

Mimin Adam said...

selamat tahun baru juga sygg

Fagen Zo said...

follow back http://fagenzo.blogspot.com/ , udah saya follow kamu